Priča o jednom poznaniku

Pin
Send

Upoznao je, mogu reći sasvim slučajno. Šetajući jednu ljetnu večer u parku s prijateljem, upoznali smo ga. Prišao nam je i pitao gdje se kino nalazi u našem gradu. Njegov je izgled odmah pogodio svojevrsnu lakoću i lakoću. Tako nedostaje našim lokalnim momcima.

Izgledao je pomalo dosadno i očito je žudio za pažnjom od nas. Lena, moja prijateljica, čini se da mu se svidjela. Ja sam, po prirodi oprezniji i oprezniji, nisam bio u žurbi da nekako procijenim tuđinu. Brzo smo se upustili u razgovor i unatoč činjenici da je više razgovarao s Lenom, bilo je jasno da on veliku pažnju obraća na mene. Glava me bolila te večeri od gomile problema širom i nisam bio raspoložen za koketiranje s nekim tipom. Čak i slatka.

Naša večer trajala je do skoro ponoći, a uspjeli smo mu pokazati ne samo naše kino, već i mnoge lokalne atrakcije. Pobjegla u noćnu smjenu, Lena nas je ostavila na miru i Artyoma - to je bilo ime ovog šarmantnog momka, koji me je otpratio do moje kuće. S njim je bilo lako i jako je sličila nekom liku starih američkih melodrama, s njegovim hollywoodskim osmijehom.

Pozdravivši me, nekako me posebno pogledao, kao da želi pročitati moje misli. U tom sam trenutku osjetila da se u meni nešto probudi i, ne želeći izgubiti vezu s njim, ostavila sam mu svoj broj telefona. SMSki je počeo pristizati odmah, ali nisam bio raspoložen za duge razgovore i, popivši kavu, otišao u krevet.

Ujutro sam odlučila ustati rano, jer danas moja djevojka ima rođendan od posla, a još nisam odabrala što da joj dam. Htjela sam otići kod frizera, odatle u trgovinu i do Anke. Ali odjednom se sjeti Artyoma i shvati da možeš ići na večer s njim. Nazvao sam njegov broj - činilo se da je čak bio iznenađen mojim pozivom, ali nije odbio provesti večer sa mnom.

Na putu do salona razmišljao sam o njemu. Do sada ni sam nisam mogao shvatiti što je tako privlačno u njemu. Šarmantan osmijeh ili njegov hrapavi baršunasti glas? Najvjerojatnije njihova kombinacija. Ili me možda samo privuklo sve novo. Ugledavši ga drugi put, bio sam mnogo impresioniraniji. Jasno me pokušao impresionirati i izgledao je besprijekorno.

Uhvativši se za ruku, polako smo se zaustavili i, čekajući autobus, jednostavno nisam mogao skinuti pogled s njega. Jednostavno su blistali i bilo je dvostruko ugodno shvatiti da sam to bio taj razlog.

Na proslavi je bilo mnogo gostiju, a naspram njihove pozadine, Artem i ja kao da su se izgubili. Međutim, ljudima oko nas nije bilo toliko zanimljivo i uživali smo u međusobnoj komunikaciji. O sebi je puno i zanimljivo razgovarao, ali njegova glavna osobina koja me je podmićivala bila je ta što je bio izvrstan slušatelj.

Čvrsto sam osjećala da s niti jednom osobom nisam tako lagana, slobodna i jednostavna. Praktično nije pio, ponašao se vrlo suzdržano, ali nisam mogao da ne primjetim interes s kojim su ga djevojke gledale. Da, on je suludo lijep i tek sam u tom trenutku to konačno shvatio.

Kad su se gosti počeli razilaziti, Anka nije dvosmisleno gledala u mene. Činilo se da sve razumije, ali nisam joj počeo ništa objašnjavati, odgađajući iskren razgovor radnim danima. Oprostili smo se od nje i otišli u šetnju s Artyom u noćni grad. Noć je bila nevjerojatno romantična - vrelu večer zamijenila je topla kiša i radovali smo se u tim trenucima kao da živimo posljednjih dana. Šetali smo i samo se pogledali.

Previše je rečeno, a sada, u ovoj noći, riječi su bile suvišne. Nisam znala što nas čeka naprijed, iako sam osjećala da se dugo vremena taj prekrasan osjećaj ne može zadržati. Artem je trebao krenuti jutarnjim vlakom natrag u Simferopol. Oboje smo to razumjeli i od toga je naša privlačnost postajala jača, a naši osjećaji jači. Ostatak smo noći proveli u njegovoj sobi, zajedno smo dočekali zoru.

Nismo spavali više od jednog dana. Bio je to posljednji dan mog odmora i, nažalost, posljednji dan našeg susreta s njim. Unatoč neprospavanoj noći, Artem je izgledao veselo i energično. U njegovim je očima bilo svojevrsnog žaljenja što, općenito, nije krio. Nisam ga htio pustiti, ali nisam ga mogao moliti ni da ostane.

Ne znam je li ga voljela ili je to bio samo hobi. A ipak ga nisam mogao vidjeti na stanici bez suza. Zagrlio me i šapnuo mi na uho da ovo nije kraj, da će nazvati i doći opet. Znao sam da ćemo se možda jednog dana sresti, ali osjećaj da nepovratno gubim nešto nije me napustio. Ne kad je ušao u vlak, niti kad sam plakao kad sam napustio kolodvor.

Pin
Send

Pogledajte video: Priča taksiste iz Tešnja koji je spriječio pljačku (Srpanj 2024).